Voorbereidingen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Robert&Jasmijn Wilde - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Robert&Jasmijn Wilde - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Jasmijn

Blijf op de hoogte en volg Robert&Jasmijn

05 Augustus 2015 | Nederland, Apeldoorn

Hierbij ons eerste verslag.

Het leek ons toch wel leuk om een reisverslag aan te maken zodat iedereen die er zin in heeft een beetje kan volgen wat wij allemaal doen daar in de Caribbean.
Op het moment zijn wij nog volop bezig met alle voorbereidingen, er komt toch meer bij kijken dan je aan het begin zou denken. Heb ik net bijna de laatste dozen uitgepakt na onze verhuizing naar ons nieuwe huis, pak ik ze nu weer even hard in...
23 augustus zullen wij 's ochtends vroeg vliegen naar het altijd zonnige curaçao, hier zullen wij eerst tijdelijk op een vakantiepark verblijven totdat wij een woning hebben gevonden daar. En dan hopen dat de hele inboedel en auto goed overkomen in de container. :-)
Ook al kost het heel veel voorbereidingen en loopt niet alles even makkelijk, nog steeds hebben wij ontzettend veel zin om dit avontuur aan te gaan.

Groetjes,
Robert en Jasmijn

• 06 Augustus 2015 - 01:12

Lia Joosse:

Hallo lieverds,wat leuk dat jullie iedereen zo op de hoogte houd.
    We zijn heel benieuwd hoe het jullie zal vergaan daar in Cura,cau.
    Veel plezier met de voorbereiding en we kijken nu al uit naar het volgende verslag. Liefs Lia en Jan.

• 01 September 2015 - 11:41

Chantal Mulderij:

Hi Robert en Jasmijn,

Wat leuk dat jullie dit doen! Heel veel plezier daar en tot over een jaar!
    Groetjes!